Riik ja vabakond näevad tuumaenergia potentsiaali väga erinevalt. Eksperdid: Eestil pole tuumajaama vaja (48)
Eesti vabakonna eksperdid arvavad, et tuumaenergia ei mahu Eesti turule ning seda pole siia ka vaja.
Eesti vabakonna eksperdid arvavad, et tuumaenergia ei mahu Eesti turule ning seda pole siia ka vaja.
Eestis liiguti jõudsalt välismaal end tõestanud ja ekspertide toetatud veapunktisüsteemi rakendamise poole, ent kliimaminister Kristen Michal otsustas selle asjaosalistega läbi arutamata kõrvale heita.
Elektri börsihind on Eestis viimasel ajal üha sagedamini sarnanenud kaameliküüruga, sest turul teeb hinda päikeseenergia.
Tartu trammiliikluse ideed on arutatud juba aastaid, kõige viimati lausa 2021. aastal. Mis on saanud plaanist edasi?
Aprilli lõpus pikenes Tartu–Koidula reisirongiliin Piusani ja Tartu–Koidula–Piusa liin saab puhkepäevadeks lisareisi, ent sellega Elroni tänavused ambitsioonid ei piirdu. Sügisest saab rongiga mugavalt ka Riiga.
Nurisemist Tallinna linnaruumi üle kuuleb pidevalt ning kord ei olda rahul väheste rattateedega ning kord hoopis liiga aeglase sõidukiirusega. Delfi TV küsis inimestelt, mida nemad Tallinna linnaruumis muudaksid.
Nüüd on Tallinnas uus linnavõim ja minu tagasihoidlik ettepanek on peatänava projekti puhul lõpuks jalad kõhu alt välja võtta
Perspektiivseid paiku, kus võiks hakata maapõuest sooja saama, on Põhja- ja Kirde-Eestis teisigi.
Päeva fookus: Luues turvalised liikumisvõimalused nii jalgsi kui rattaga liikujatele, loome võimaluse nende liikumisviiside osakaalu hüppeliseks kasvuks.
Keskkonnakaitsjate sõnul pole juhtivate tööstusriikide ühenduse lubadus piisavalt ambitsioonikas.
Päeva fookus: Isamaa abilinnapea Kristjan Järvani mõtteavalduste peale tuleb Tallinnas liikujatel kananahk ihule.
Eesti ettevõtjate koostöös ja Euroopa Liidu toel rajab Energiasalv Paldiskisse Põhja-Balti piirkonna ainsa maa-aluse energiasalvesti, mille jaoks töötati välja spetsiaalne tehnoloogia Zero Terrain.
Veidi üle kahe nädala ametis olnud Kristjan Järvan suunaks jalakäijad liiklema tunnelitesse või sildadele, et nad autodest eraldada.
Keset ööd hakkas sadama lund, mis näiteks Tallinna liikluses põhjustab siiani parajat segadust. Kommunaalvaldkonna eest vastutav abilinnapea Pärtel-Peeter Pere kirjeldas, kuidas lumekoristus käib täistuuridel. Ta ise täheldas tööle jalutades, kui palju vaiksem linnaruumis on.
Tallinna uus võimuliit kogus kõlapinda otsusega, et järgmisel talvel võtab linn tänavate lumest puhastamise enda kanda. Raha neelav lubadus õõtsub linnavalitsuse kabinettide vahel ja keegi ei tea, kust mitukümmend miljonit hankida.
Nägemispuudega inimesed arvavad, et lahendused, mis nende elu linnades märkimisväärselt hõlbustaks, on väga lihtsad. Eesti linnad, eesotsas Tallinnaga, kobavad aga pimeduses.
Rohelise tule andmine tuumaprogrammile, mis ei käivitu korralikult, oleks raisatud ressurss, mida saaks paremini kasutada.
Kliimaminister Kristen Michal esitas valitsusele liiklusseaduse muutmise eelnõu, milles plaanitakse keelata kõnniteedel peatumine selliselt, nagu on see seni liiklusseaduses lubatud olnud.
Kliimaminister Kristen Michal esitas eelmisel nädalal valitsusele liiklusseaduse muutmise eelnõu, mis muu hulgas keelab pea täielikult autode peatumise ning parkimise kõnniteedel ning kehtestab selgelt lubatud joobe määrad ka kergliikurite juhtidele.
2040. aastaks tuleb suurte veoautode heidet vähendada 90% võrra. Juba 2035. aastaks peavad aga kõik linnaliinibussid olema heitevabad.
Kohalike vastuseisu tõttu peatas linn ajutiselt ehituse ning vaatab plaani uuesti üle.
Ekspertide hinnangul räägib Haapsalu raudtee taastamise kasuks eelkõige rongiliikluse potentsiaal vähendada transpordisektori heiteid.
Organisatsioonid üle maailma toovad välja, et tuumaenergia ei aita meid lähemale kliimaeesmärkide täitmisele.
Läbi kahekümne aasta, mil Eesti Sotsiaaluuringu raames on uuritud eestimaalaste eluruumidega seotud probleeme, on kõige suuremaks murekohaks peetud eluruumi kostvat müra ning elamu ümbruses olevat saastet. Milliste probleemidega Eesti inimesed veel silmitsi seisavad, selgitab statistikaameti juhtiva...
Viimase kahekümne aastaga on jalgsi tööl käijate osatähtsus langenud ligi poole võrra, selgub Statistikaameti andmetest.
Viimase kahekümne aastaga on jalgsi tööl käijate osatähtsus langenud ligi poole võrra. Ühistransporti kasutatakse vähem ja autoga sõidetakse üha rohkem.
Üha suurenev loodusvarade kaevandamine ja töötlemine on kolme kogu planeeti hõlmava kriisi – kliimamuutused, elurikkuse kadu ja reostus – peamine põhjustaja, rõhutatakse värskes ÜRO aruandes. Lahendust tuleb otsida ringmajandusest.
Alates 2030. aastast peaksid kõik uusehitised olema heitevabad. Kõik olemasolevad hooned tahetakse muuta heitevabaks 2050. aastaks. Erandiks on põllumajandushooned ja muinsuskaitse all olevad hooned. Hooned põhjustavad 36% Euroopa Liidu kasvuhoonegaaside heitest.
Tallinna Vanasadamasse trammitee rajamise käigus uuenev Laikmaa tänav tuleb nii roheline, et muru pannakse kasvama lausa trammirööbaste vahele, ent mingil põhjusel otsustas linnavalitsus sinna ratastele eraldi teid mitte teha ja nii saavad rahvarohkel lõigul segiläbi kokku ühistransport, inimesed ja...